maandag 6 februari 2012

Walk

Om te beginnen het liedje van de dag!


Ik ben vandaag op weg getrokken gewapend met mijn ipod! Toen ik terug kwam van de winkel - geladen als een ezel- speelde dit liedje. Ik ken het via Lien > Dit moet ik wel vermelden anders wordt ze kwaad! (Durf niet te zeggen dat het niet waar is!)

Ik liep voorbij het park echt aan het genieten en een eekhoorntje huppelde voorbij! Geen idee waarom, maar dit maakte me zo blij! Ik vergat zelfs even hoe zwaar mijn zakken waren. Gelukkig woon ik niet ver!
Vanavond hou ik het simpel, met eitjes! Geen moeilijke toestanden, just enjoy and relax!

Het is vandaag namelijk mijn "laatste vrije dag". Morgen moet ik naar de universiteit voor de eerste lessen en woensdag begint mijn stage! Ik ben zo zenuwachtig...
Wees gerust, ik laat zeker iets weten! Tenzij ik mezelf  van schaamte opgesloten heb in het tuinhuis. Ik ben hier namelijk nog onhandiger dan in België. Ik laat alles vallen en lijk soms helemaal geen controle te hebben over mijn eigen voeten!
Gelukkig ben ik nog niet van de trap gevallen *hout vasthouden*

Gisteren heb ik met 2 kotgenoten een filmdag gehouden > Movie sunday!
Ik had helemaal niets gepland tot ze ineens aan mijn kamerdeur opdaagden. Of ik mee wou gaan naar Blockbusters en een paar filmpjes huren. Waarom niet dacht ik.
Uiteindelijk huurden we: How to train your dragon, Wall E en Paul. Eén voor één films die ik nog niet had gezien en ik vraag me af waarom! Fantastisch gewoon!

Zo heb ik dus gisteren mijn dag doorgebracht! Zittend tegen de radiator naar een tv-scherm gapend.
Om de dag af te sluiten maakte ik heerlijke ovenfrietjes met kip! Jammnn... Al zeg ik het zelf...

Tot zover mijn kleine update!

Toedels! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten