woensdag 1 februari 2012

Old shoes & Picture Postcards!

Ik vond dat het tijd was voor wat foto's. Ik heb het nog niet helemaal onder de knie, dus ze staan niet in logische volgorde! Ik zal het wel leren met de tijd! Enjoy.

Alle spullen opgesteld in de gang! Gelukkig kon alles in de auto! 

Mijn bedje met Simba die op mij wacht. Boven mijn bed zie je allemaal voetjes met daarop heel lieve boodschappen! Zo zijn de mensen die ik heb achtergelaten, heel dicht bij mij! 

Mijn bureau, kast en de witte kast met de boiler! Ik heb dan wel de grootste kamer,  maar zit wel opgescheept met de boiler! Leuk als die in het midden van de nacht opspringt! 






Mijn deur en kamermuur! Met daarop kadertjes met tekeningen van mijn liefste nichtjes en neefje en een foto collage met allemaal andere schatten van patatten! 

In vogelperspectief! It's nice.
Omdat mijn oriĆ«ntatie niet altijd even goed is > een stratenplan! 

Mijn eerste zakje Salt en Vinegar! Jammnnn
Mijn eerste kopje zelfgemaakte Thee! 
The wall of Love
Even wat meer uitleg: Dus van mijn liefste vriendjes en vriendinnetjes kreeg ik al heel wat  briefjes mee. Iedere keer als ik er eentje gelezen heb plak ik deze tegen de muur! Zo blijven jullie niet in de doos zitten en kan ik naar de muur staren wanneer ik eenzaam ben! Ondertussen heb ik alle briefjes gelezen van mijn klasgenootjes! (Ook al zat ik technisch dit jaar niet met iedereen meer in de klas) Ik moet ze enkel nog opplakken. Ik zal nog eens een foto uploaden als er al wat meer aanhangt, zo zien jullie ook de evolutie! 


The wall of LOVE 

Voor het uitpakken was begonnen = rommel! 
Mijn huisje via Google Streetview! I'm the girl behind the blue door!


Tot zover mijn fotospecial! 

See you next time! 

Elke 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten