donderdag 5 januari 2012

No Guts, No Glory


Sinds ik met deze blog ben begonnen zijn er al heel wat dingen gebeurd. Zaken waar ik op de moment zelf niet wou over schrijven. Zo ging op een gegeven moment mijn stage bijna niet meer door. Problemen met de subsidiering in de sociale sector. Sound familiar?


 

De oplossing die mij geboden werd: We schrappen Wales en we sturen u naar Kopenhagen. Het is dan dat ik mijn been heb stijf gehouden. Ik moest en zou naar het Verenigd Koninkrijk gaan. Het was dat of niets. Vanaf dat moment ben ik beginnen strijden om toch nog te mogen vertrekken. Na voortdurend mailtjes sturen, informatie aanvragen en mensen wekenlang lastig te vallen is het dan toch positief uitgedraaid. Ik ga naar Wales. Hierbij wil ik trouwens de mensen bedanken die mijn klaagzangen hebben moeten aanhoren. Zonder jullie als mijn uitlaatklep had ik het waarschijnlijk al lang opgegeven! 

Meer woorden over mijn rough patch wil ik niet meer kwijt. There is no time like the present! 


 

Naast stage wou ik ook een vak volgen aan de Glyndwr University. Uiteindelijk is het Principles and Practice of social Education geworden, ter waarde van 10 studiepunten. Het zal werken worden, maar ik zie het helemaal zitten! 


 

Ondertussen is ook mijn vertrekdatum ook bekend: 28 januari 2011 is het zover! Dan vertrek ik vanuit Zeebrugge richting Hull. Mijn zullen mij vergezellen, Lien (zus) kan spijtig genoeg niet mee. Vanuit Hull zullen we verder gaan met de boot, richting Wrexham. Daar aangekomen neem ik mijn intrede in mijn kot = spannend! Nieuwe mensen, nieuwe situatie. Het zal stressen worden. Mijn ouders zullen mij nog twee dagen vergezellen en vertrekken dan zelf terug naar huis. Wanneer ik terugkom weet ik nog niet, dat zien we wel!


 

Vanaf dat moment zal ik er alleen voorstaan. Hoe dat gaat aflopen weet ik nog niet! Dat zal de komende weken dan ook te lezen zijn op deze blog. 


 

Tot zover deze korte update.

Groetjes. X


 

Ps. Ik voeg hier rechts ook mijn Twitter updates toe, op die manier kan je ook mijn mini-updates zien! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten